- kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych). Przejęcie prowadzonych przez Klienta teczek osobowych lub utworzenie teczek osobowych, jeśli dokumentacja taka nie była prowadzona
- przygotowywanie dokumentów nawiązywania stosunku pracy, zmiany warunków zatrudnienia (aneksów), ustania stosunku pracy (wypowiedzenia, świadectwa pracy), umów cywilnoprawnych i rachunków do nich
- informowanie o konieczności odnowienia badań lekarskich, szkoleń BHP, badań kontrolnych
- ustalanie wymiaru urlopów wypoczynkowych i ewidencja ich wykorzystania
- gromadzenie dokumentacji absencji chorobowych i innych nieobecności
- przygotowanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
- prowadzenie ewidencji czasu pracy (godziny, urlopy, choroby, nieobecności, nadgodziny)
- przygotowanie dokumentacji związanej z realizacją czynności dotyczących zajęć komorniczych
- sporządzanie sprawozdawczości do GUS w zakresie kadr
- sporządzanie raportów i zestawień kadrowych
Polityka plików cookies