• kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych). Przejęcie prowadzonych przez Klienta teczek osobowych lub utworzenie teczek osobowych, jeśli dokumentacja taka nie była prowadzona
  • przygotowywanie dokumentów nawiązywania stosunku pracy, zmiany warunków zatrudnienia (aneksów), ustania stosunku pracy (wypowiedzenia, świadectwa pracy), umów cywilnoprawnych i rachunków do nich
  • informowanie o konieczności odnowienia badań lekarskich, szkoleń BHP, badań kontrolnych
  • ustalanie wymiaru urlopów wypoczynkowych i ewidencja ich wykorzystania
  • gromadzenie dokumentacji absencji chorobowych i innych nieobecności
  • przygotowanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy (godziny, urlopy, choroby, nieobecności, nadgodziny)
  • przygotowanie dokumentacji związanej z realizacją czynności dotyczących zajęć komorniczych
  • sporządzanie sprawozdawczości do GUS w zakresie kadr
  • sporządzanie raportów i zestawień kadrowych